2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján 2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek a gazdálkodó tevékenységet folytató alapítványok és egyesületek.
A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető, amelynek végső határideje 2017. december 31.
A regisztrációhoz e-mail cím megadása szükséges és már meglévő Ügyfélkapus regisztráció, ezután lehet majd belépni a
HTTPS://CEGKAPU.GOV.HU címre.
A regisztráció során szükséges megadni az elektronikus elérhetőségeket, így a hivatalos e-mail címet, telefonszámot is. A megadott e-mail cím lesz az elektronikus kapcsolattartás címe, tehát a hivatalos dokumentumok is erre fognak érkezni.
Hasznos információk találhatók a cégkapu alkalmazás használatáról ide kattintva.
Vas Megyei Civil Információs Centrum/Hírlevél Plusz
www.civil.info.hu
Facebook