Három millió forintos keret áll rendelkezésre az egészségügyi civil szervezetek működésének támogatására.
A pályázat célja:
Az egészségügyi civil szervezetek helyi működéséhez önkormányzati költségvetésben szereplő támogatás biztosítása.
Támogatottak köre:
Szombathely város területén működő és bejegyzett, mindazon társadalmi szervezetek és alapítványok, amelyeket a Bíróság 2020. január 1. előtt nyilvántartásba vett, az alapszabályuknak és az alapító okiratuknak megfelelő tevékenységüket ténylegesen folytatják.
Nem részesülhet támogatásban az a pályázó/pályázat:
- amely a bizottsághoz benyújtott támogatás iránti kérelmében, megtévesztő vagy valótlan adatot szolgáltatott,
- amelyet nem a támogatásra jogosult nyújtott be,
- amely nem felel meg a pályázati felhívásban szereplő támogatási célok egyikének sem,
- amely nem felel meg a felhívásban előírt formai és tartalmi követelményeknek,
- amelynek lejárt esedékességű köztartozása van,
- amely a korábbi szerződésben foglalt feltételeket megszegte,
- amely korábban az Egészségügyi Szakmai Bizottságtól kapott támogatást a vonatkozó támogatási szerződésben megjelölt céltól részben vagy egészben eltérően használta fel,
- amely a 2020. évi pályázat keretében pénzügyi támogatást kapott és az összeg felhasználásáról a szerződésben meghatározott határidőig nem számolt el, vagy nem kapott halasztási engedélyt, illetve azt nem a megjelölt célra használta fel,
- amelynek bejegyzett (nyilvántartott) tevékenységi körében az adott tevékenység nem szerepel.
A pályázat keretösszege: 3.000.000,- Ft
Pályázati díj:
nincs
A pályázat benyújtható:
2021. április 1. – 2021. április 30. 24.00 óráig.
Határidőn túl érkező pályázatok automatikusan elutasításra kerülnek. Kizárólag a szervezet működéséhez szükséges támogatásra nyújtható be a pályázat.
A pályázó szervezetnek legkésőbb a pályázat benyújtásával egyidejűleg regisztrálnia kell az Önkormányzat hivatalos honlapján BEJELENTKEZÉS
A regisztrációhoz kötelező mellékletként az alábbi dokumentumokat szükséges csatolni (pdf. formátumban):
- a szervezet aláírt, hatályos alapdokumentumát (alapító okirat, alapszabály),
- 30 napnál nem régebbi hitelesített banki aláírási címpéldányt,
- 30 napnál nem régebbi bírósági kivonatot (tekintettel arra, hogy a papír alapú kivonat kiállítási folyamata megváltozott, mellékelhető a www.birosag.hu oldalon a civil szervezetek névjegyzékében található a pályázatot benyújtó civil szervezet alapadataiból 30 napnál nem régebben készült elektronikus kivonat is).
Regisztrációval nem rendelkező civil szervezet a regisztráció elfogadása után az önkormányzattól e-mailben kapott jelszóval lép be az Önkormányzati Támogatások Rendszere felületre, és tölti ki a pályázati adatlapot.
Regisztrációval már rendelkező szervezet a regisztráció tárgyévben történő egyszeri megújítását követően nyújthat be pályázatot, az Önkormányzati Támogatások Rendszerébe történő bejelentkezést követően a „Regisztáció módosítása/megújítása” menüpont segítségével.
A regisztráció megújításához kötelező mellékletként az alábbi dokumentumokat szükséges csatolni (pdf. formátumban):
- a szervezet aláírt, hatályos alapdokumentumát (alapító okirat, alapszabály),
- 30 napnál nem régebbi hitelesített banki aláírási címpéldányt (amennyiben az elnök személye nem változott a tárgyévet megelőző évhez viszonyítva, 30 napnál régebbi aláírás minta is mellékelhető),
- 30 napnál nem régebbi bírósági kivonatot (tekintettel arra, hogy a papír alapú kivonat kiállítási folyamata megváltozott, mellékelhető a www.birosag.hu oldalon a civil szervezetek névjegyzékében található a pályázatot benyújtó civil szervezet alapadataiból 30 napnál nem régebben készült elektronikus kivonat is),
- amennyiben az előző évhez viszonyítva a szervezet adataiban változás nem történt, az erről szóló nyilatkozatot.
Regisztrációval már rendelkező civil szervezet a regisztráció megújításának elfogadása után lép be az Önkormányzati Támogatások Rendszere felületre, és tölti ki a pályázati adatlapot.
A pályázati adatlap az Önkormányzati Támogatások Rendszerébe történő belépést követően az alábbi elérési útvonalon érhető el: Támogatások/Pályázatok/ Egészségügyi Civil Alap pályázat
A pályázatnak tartalmaznia a kell a szervezet éves részletes költségvetését.
A pályázati adatlap kötelező mellékletét képezik az Önkormányzati Támogatások Rendszere/Letölthető dokumentumok elérési útvonalon található Közpénzes nyil.pdf, Kért kapott tám szóló nyil.pdf valamint az Átláthatósági nyil.pdf dokumentumok kitöltve és aláírva elektronikus formában.
A pályázatokról az Egészségügyi Szakmai Bizottság javaslata alapján a benyújtási határidőt követő 30 napon belül a polgármester dönt az SZMSZ 65. § (1) bekezdés g) pontja alapján. A döntés eredményéről a pályázó elektronikus úton kap értesítést. A döntéssel szemben fellebbezési lehetőség nincs.
A pályázat benyújtására és elbírálására Szombathely Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének az önkormányzati forrásátadásról szóló 47/2013. (XII.4.) önkormányzati rendeletében foglaltak az irányadók.
Az elszámolás rendje:
A támogatás kizárólag a döntéshozó által megjelölt konkrét célra használható fel.
A támogatási összeg felhasználásáról szóló szakmai és pénzügyi elszámolás benyújtásának határideje a támogatási szerződésben meghatározott határidő, amelyet papír alapon kell benyújtani a Polgármesteri Hivatal Egészségügyi és Közszolgálati Osztály Egészségügyi, Kulturális és Köznevelési Irodájához.
A támogatás formája és mértéke:
Vissza nem térítendő, előfinanszírozású támogatás.