2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján  2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek a gazdálkodó tevékenységet folytató alapítványok és egyesületek.

A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető, amelynek végső határideje 2017. december 31. 


A regisztrációhoz e-mail cím megadása szükséges és már meglévő Ügyfélkapus regisztráció, ezután lehet majd belépni a HTTPS://CEGKAPU.GOV.HU címre. 
A regisztráció során szükséges megadni az elektronikus elérhetőségeket, így a hivatalos e-mail címet, telefonszámot is. A megadott e-mail cím lesz az elektronikus kapcsolattartás címe,  tehát  a hivatalos dokumentumok is erre fognak érkezni. 
 

Hasznos információk találhatók a cégkapu alkalmazás használatáról ide kattintva.

Vas Megyei Civil Információs Centrum/Hírlevél Plusz
www.civil.info.hu

 
Facebook

Szólj hozzá!

Please enter your comment!
Please enter your name here

*

code

nyolc − 3 =